Wednesday, September 23, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri...






Dah raya ke-5 baru teringat nak wish kat readers & followers blog aku nih...rasanya blom terlambat utk aku ucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI Maaf Zahir & Batin..

huhu..cuti aku pon dah nak habis..tinggal beberapa hari je lagi...pastu dah balik kampus semula...so i want to enjoy every single moment that still left...huhu..sedehnya nak tinggalkan kampung tercinta neh....tp nak buat cmne kan??dah nasib...

ok lah..smpi sini je dulu kot....nnt aku update lagi...tu pon klu ada masa lebih..haha







-chau-
syukri2009









2 comments:

Afzainizam said...

Salam Aidilfitri sekali lagi dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com/
Salam Kenalan Dari Kami…

“Tanjung Puteri Pantai Gelora,
Selat Tebrau Kembara Mahkota,
Tibanya Syawal Disambut Gembira,
Salam Dihulur Kemaafan Dipinta”,

Jika tidak terlambat dan masih ade kesempatan ini

“Dalam kerendahan hati ade ketinggian budi..
Dalam kemiskinan harta ade kekayaan pekerti..
Dalam kelembutan lidah ade keterlanjuran kata
Dalam gurau dan senda tentunya ade silap berdosa”

Sempena Hari Raya Aidilfitri ini aku menyusun jari salam dihulur memohon ampun dan maaf atas segalanya..

Silalah berkunjung Ke blog kami ye…

ifFun said...

aiyoo.. da raya aidiladha dah ni... cpt hapdate...hahah